#Bioderma #wyzwaniebioderma

Hej! Podjęłam wyzwanie z Bioderma😁 Otrzymałam przesyłką nawilżający olejek  do kąpieli oraz balsam nawilżający. Zestaw dla pielęgnacji atopowej skóry dziecka. Zapach kosmetyków nieziemsko piękny. Delikatny i kojący. Aromaterapia kosmetykami😊 jakość produktów pierwsza klasa. Wyzwanie ma trwać 21 dni a ja już po 2dniach stosowania na córce i sobie widzę ogromne efekty. Skóra wreszcie nawilżona, bez uczucia ściągania i łuszczenia. Wieczorem olejkiem przemywam twarz i smaruję balsamem. Efekt rano oszałamiający. Wreszcie moja skóra pod oczami wygląda idealnie😁 bez przebarwień, suszków i krostek. Tak się rozpoczyna każdy dobry dzień😍😍😍😁 . Olejek nie jest wydajny, natomiast balsam jak najbardziej. Zniechęcić może tylko cena bo za 200ml opakowania trzeba liczyć około 50-60zł za każdo. Osobiście jestem wybredna jeśli chodzi o cenę, lecz w tym przypadku jestem gotowa tyle płacić bo efekty mam gwarantowane. Wiem, że Bioderma od teraz zagości w moim domu na dobre😊


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto