#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

Sobota w moim wydaniu jest dniem odpoczynku po całym tygodniu pracy i kursowania z dziećmi między wieloma dodatkowymi zajęciami. Odpoczynek dla mnie oznacza przyjemność, a tą przyjemnością zdecydowanie jest testowanie :) Dzisiejszy dzień jest o tyle wyjątkowy, ponieważ przyjemność będzie pożyteczna bo w swoje ręce dorwałam sprzęt marki #Philips, #SpeedProMaxAqua #AquaBoost
Moje testowanie  nie do końca było samodzielne ponieważ ta perełka przypadła do gustu wszystkim członkom rodziny. W tym testowaniu wspierał mnie syn Rafał i jak sami zobaczycie w filmikach, pozwolono mi przedstawić tylko jedną zaletę sprzętu. Reszta należała do Rafała :) Dzięki #AquaBoost zyskałam czas na jeszcze jedną kawę :)
#Philips #AquaBoost ma wiele zalet, oto one:
- lekki, wielofunkcyjny sprzęt
- posiada 2 nakładki:
    * odkurzająca z ledowym światłem, dzięki której jesteśmy w stanie odkurzyć ciemne miejsca w naszy domu (u mnie fantastycznie sprawdziła się w sprzątaniu pod łóżkiem w sypialni)
    * odkurzająco - myjąca, która zbiera zabrudzenia i jednocześnie myje podłogę (jak dla mnie to największa zaleta, moja ulubiona funkcja :), większość tego typu sprzętu pozwala nam myć podłogi samą wodą. W przypadku #Philips #AquaBoost jest inaczej, możemy dodać płyn   do podłóg w ulubionym zapach i delektować się nim podczas codziennych prac domowych)
- po dzjęciu nakładki, rurką wciągającą możemy odkurzyć wszelkie małe zakamarki, trudnodostępne miejsca (posiada zaokrągloną szczoteczkę, którą zbierzemy np.: kurz, pajęczynę),
 - łatwy demontaż części z odkurzonymi śmieciami,
- łatwa konserwacja,
- dzięki specjalnej nakładce, którą montujemy na ścianie przechowywanie sprzętu jest proste i oszczędne(nie zajmuje dużo miejsca),
- cicho pracuje,
- akumulator wystarcza na około 3 dni pracy na powierzchni około 70m2,
- bezprzewodowy (koniec z wiecznie plączącym się lub zbyt krótkim kablem),
- posiada wyświetlacz ledowy, informujący nas o poziomie naładowania,
- designerski wygląd
- bardzo lekki
- nakładka odkurzająca jest wyposażona w dodatkowe szczotki, które fantastycznie zbierają sierść i włosy;
 Jak dla mnie nie posiada wad :) 


 


 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto