#ambasadorkakosmetyczna

Czekając na przesyłkę #nivea codziennie zaglądałam do skrzynki i taki oto skarb znalazłam 😊 #HotEyesSteam rozgrzewająca maska wygładzająca skórę wokół oczu, eliminująca zmęczenie. Poprawia krążenie,  eliminuje opuchlizny, redukuje cienie. Obsługa bardzo łatwa,  bo wystarczy wyjąć z opakowania, założyć na czystą twarz od wszelkich kosmetyków i relaksować się😊 Ciepło,  które wytwarza się z maseczki faktycznie potrafi zrelaksować.  Nawet zachciało mi się spać przez to milusińskie uczucie. Niestety musiałam się pilnować bo ten cały relaks mógł trwać tylko 10 min. Czy jakieś specjalne efekty zauważyłam?  Tak, moje cienie pod oczami już nie są tak widoczne jak wcześniej.  I to na tyle z efektów w moim przypadku. Chwila relaksu fajna. Szkoda,  że maska jest jednorazowa
#ambasadorkakosmetyczna
#hoteyessteam
#rozgrzewającamaska



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto