#Farmona #egzotycznymanicurespa

Poprosiłam moją koleżankę Magdę aby kupiła mi jakiś dobry krem do rąk podczas zakupów w hurtowni kosmetycznej. Padło na Farmona. Moje dłonie były strasznie przesuszone, pełne zmarszczek. Nigdy o nie zbytnio nie dbałam i efekt pojawił się. Skóra nawet delikatnie się łuszczyła i dłonie mnie swędziały z przesuszenia, z pomocą i to konkretną ruszył mi ten kosmetyk. Fantastyczne natychmiastowe nawilżenie. Do tego w cudownej wersji zapachowej (Farmona posiada dość dużą gamę zapachową). Nie mogę wyjść z podziwu jak teraz prezentują się moje dłonie. Natychmiastowa pomoc dla zabieganych. Mało tego, postanowiłam go użyć do stóp😊 tak tak, do stóp😊 i też się sprawdził.  Uważam ten zakup za jeden z moich najlepszych. Opakowanie 500ml kupione za 40 zł, do tego takie rezultaty. Jest bardzo wydajny. Czasem warto zainwestować więcej pieniążków na kosmetyk,  z którego przez baaardzo długo będziemy zadowolone😊 Z czystym sumieniem polecam. I już zamierzam kupić kolejny, tym razem zapach bzu😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto