#supermamypampers

Pamiętam, kiedy pojawiło się na świecie moje pierwsze dziecko. Nie miałam zielonego pojęcia co kupić,  jakie kosmetyki, ubranka i przede wszystkim  jakie pampersy. A przecież jak każda mama chciałam jak najlepiej dla swojego maleństwa. Metodą prób i błędów część wyprawki została kupiona. Ale jeśli chodzi o pampersy to od pierwszej chwili stawiałam na Pampers. Tylko ta marka kojarzyła mi się pozytywnie. I to był mój strzał w 10-tkę. Komfort i bezpieczeństwo naszego maluszka  w jednym.
Jakiś czas temu zostałam wybrana do kampanii Pampers #supermamypampers  i z dumą oraz satysfakcją mam możliwość dzielić się swoją opinią i doświadczeniami z innymi mamami,  w tym z moją siostrą,  która w październiku zostanie po raz pierwszy mamą. Podwójną 😄

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto