#ziaja @ziaja - pasty do zębów mintperfect aroma

 Halo halo! A czy Wy już słyszeliście o nowościach od @ziaja?  Ja właśnie się dowiedziałam za sprawą klubu ekspertek @ofeminin. Wysłałam ankietę zgłoszeniową i proszę😁 To, że @ziaja posiada pasty do zębów dla dzieci wiedziałam od kilku dobrych lat, kiedy to kupowałam je dla moich dzieci. A tu proszę taka nowość ☺️ Nowa oferta to cztery rodzaje vegańskich  past, które w 91%-95%  zawierają składniki pochodzenia naturalnego. A gdyby komuś było jest mało zalet to już Wam zdradzam kolejną😁 Otóż pasty te są przeznaczone zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych i nie zawierają fluoru. Mało tego, moje dzieci tak są ciekawe tych past, że codziennie  robią sobie "challenge" na mycie zębów różnymi rodzajami. I tak kilkanaście razy dziennie 🙈 Już nie muszę gonić ich do mycia, same chętnie to robią i to z ogromną przyjemnością 😁 Moja ulubiona pasta to perlit do mycia i higieny zębów - eukaliptus mięta. W ofercie dostępne są również:

🌿Żel do mycia i higieny zębów limonka mięta

🌿Białą glinka do mycia i higieny zębów

🌿Mus do mycia i higieny zębów zielona herbata mięta

A Wam, która z nich skradła serce?❤️

#ziaja #klubekspertek #ofeminin #testowanie #pastadozębów #mus #perlit #żel #vegan #vegańskapasta #bezfluoru #higiena #higienajamyustnej #zdrowyuśmiech #pięknyuśmiech #pięknezęby #mintperfekt #aroma






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto