Bielenda kuracja parafinowa



Warto się zatrzymać w sklepie przy kosmetykach do pielęgnacji stóp i dłoni, zwłaszcza gdy na półce stoi kuracja parafinowa do rąk i stóp na noc firmy BIELENDA. Jest to maska do stóp i rąk, która ma za zadanie intensywnie nawilżyć, regenerować i wygładzić skórę. Preparat należy nałożyć na dłonie i stopy, ubrać specjalne rękawiczki i skarpetki, wszystko owinąć na 30 min ręcznikiem. Moja kuracja wyglądała następująco: po wykonaniu peelingu stóp i dłoni wmasowałam preparat, nałożyłam rękawiczki i skarpetki kosmetyczne (dostępne w każdej drogerii, dość tanio) i położyłam się spać. Czynność powtarzałam przez 4 noce i  z czystym sercem polecam go wszystkim swoim klientkom, ponieważ ten kosmetyk dla mnie zdał swój egzamin na 6:) Jeśli chodzi o gładkość moich dłoni i  zwłaszcza stóp (rzadko mam więcej czasu na intensywną pielęgnację stóp) to mogę je porównać do stóp i dłoni mojego 4-letniego synka:) Niesamowicie gładkie, nawilżone, zdrowo wyglądające:) Czyli to czego oczekuję od kosmetyku, plus u mnie dość niska cena za wydajny produkt: 7,49 zł WARTE :) Jako, że jest to kuracja parafinowa jest to kosmetyk dość tłusty ale za to pięknie pachnący:)
Zdjęcie "zapozyczone". 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto