4long lashes

Na pierwszy ogień idzie odżywka do rzęs 4longlashes.
Wg mnie świetna. Na efekty trzeba troszkę poczekać ale warto:)
Odżywka jest pojemności 3ml i wystarcza na 6 miesięcy, po której stosowaniu należy zrobić 6 miesięcy przerwy. Pierwszy miesiąc stosowania w moim przypadku był dość odczuwalny. Mianowicie przy moich rzadkich i krótkich rzęsach pobolewały mnie powieki. Przyczyną tego były wybijające się nowe rzęsy i do tego mocniejsze. Pomogły kropelki do oczu. Dziś po prawie 6-cio miesięcznej kuracji mam piękne i długie rzęsy. Nie muszę się za specjalnie malować bo rzęsy dają niesamowity efekt. Pracując
w drogerii, nie ma dnia kiedy to klientki nie pytałyby mnie o tusz do rzęs, który daje taki efekt jak mój:):) Po ich uświadomieniu, że to efekt odżywki natychmiast kupują to cudo. Ciekawi mnie i troszkę martwi to, co będzie dalej po zakończonej kuracji... Rzęsy mają swoją żywotność i wypadają. Ciekawa jestem czy dalej będą rosły tak  jak podczas kuracji albo chociaż wytrzymają do kolejnej:)
Cena takiej odżywki bez promocji to 80zł, promocyjna 65zł, natomiast na allegro można wyszukać za 50zł+koszt wysyłki.


A oto moje efekty:) 30 listopada kończę całą kurację. Mistrzynią fotografowania nie jestem,  fotogeniczna też nie ale nie mogłam się powstrzymać, żeby pochwalić się efektem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto