#nivea #olejekwbalsamie

Nadszedł czas na recenzję #olejkuwbalsamie od #nivea. Zapach testowany przeze mnie to kwiat wiśni i olejek jojoba. Pierwsze wrażenie zapachu nie wywołało we mnie optymistycznych myśli. Wydawał się ciężki. I tu się myliłam, bo jak tylko nałożyłam go na ciało, to zapach całkowicie się zmienił.  Idealnie współgra z atmosferą spa. Jakość produktu również mnie zaskoczyła. I to bardzo pozytywnie. Skóra po aplikacji staje się miękką i nawilżona. Bardzo mięciutka w dotyku. Kosmetyk, który tak rozpieszcza nasze zmysły i ciało to "must have" w każdej łazience współczesnej kobiety. Kobiety, która idzie z duchem czasu a jednocześnie przez życie w codziennym pędzie oczekuje pielęgnacji najwyższej jakości.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto