YVES ROCHER

Jakiś już czas temu otrzymałam na prośbę drogą pocztową kilka próbek kremu Sensitive vegetal nawilżającego kremu przeciwzmarszczkowego, Serum Vegetal na noc oraz próbki zapachów w postaci nawilżonych bibułek. Zapachy zostały idealnie do mnie dopasowane, niestety szybko zwietrzały z bibułek.  Krem jakiegoś większego wrażenia na mnie nie zrobił, ale z drugiej strony czego się spodziewać po jednej aplikacji. Natomiast serum to TOTALNY ODJAZD.  Takiego efektu i w takim tempie to ja nigdy nie widziałam.  Nie mogłam przestać dotykać swojej buzi. Natychmiastowe wygładzenie,  aksamitna w dotyku. Jestem w szoku. Po zalogowaniu się na stronę online dokładnie przewertowałam asortyment. Ceny różne,w stosunku do jakości jaką serwuje YVES ROCHE to ceny nie są jakoś wygórowane. Do tego na zachętę dla klientów do zakupów powyżej 39 zł  firma oferuje produkt za 0,01 zł, przy zamówieniu od 109,00 zł kolejny prezent za 0,01 zł.  W obydwu przypadkach wyznaczone są z góry produkty, z których możemy wybrać jeden.  Na mnie to zrobiło ogromne wrażenie.  Po zapisaniu się do newslettera często otrzymuję informacje o dodatkowych promocjach.
Jeśli chodzi o kontakt z obsługą klienta to również jestem pod wielkim wrażeniem. Wypytano mnie dokładnie, wszystko po to by dobrze dobrać kosmetyki i zapachy. Efekt- strzał w dziesiątkę 😀cóż więcej mogę napisać?  POLECAM SKLEP INTERNETOWY YVES ROCHER😊


.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#trnd #philips #speedpromaxaqua #PhilipsSpeedProMaxAqua #testowanie #porządekodręki #odkurzaimyje #AquaBoost

#swiatkarmelu#softcarmels#rekomendujto